Barnevakten vokser
FREMGANG: BarneVaktens logo blir stadig mer kjent. Av Vilhelm Viksøy Den økte interessen skyldes medienes fokus på barns nettbruk de siste månedene, men kanskje mest den landsomfattende reklamekampanjen vi har hatt det siste året, sier daglig leder Øystein Samnøen, til Barnevakten.no. Dette er veldig flott! At så mange melder seg inn, betyr at stadig […]
FREMGANG: BarneVaktens logo blir stadig mer kjent. |
Den økte interessen skyldes medienes fokus på barns nettbruk de siste månedene, men kanskje mest den landsomfattende reklamekampanjen vi har hatt det siste året, sier daglig leder Øystein Samnøen, til Barnevakten.no.
Dette er veldig flott! At så mange melder seg inn, betyr at stadig flere voksne ser behovet for å få mer kunnskap om barn og medier og at de ønsker å engasjere seg, sier en storfornøyd leder.
BarneVaktens reklamekampanje er sett av over 1,8 millioner nordmenn til nå, og har gitt god respons.
Kampanjen har vært svært vellykket. Vi har mottatt mange flere henvendelser om foredrag enn vanlig. Bare i løpet av vårsemesteret hadde vi i underkant av 200 foredrag. Dessuten er det også flere som spør om råd, sier Øystein Samnøen.
Det var i fjor høst BarneVakten vant reklamekampanjen «Reklame for alvor» for 2006, som hadde en verdi på mellom 10 og 15 millioner kroner.
Legg igjen et svar
Want to join the discussion?Feel free to contribute!