Medlemsvekst i Familie & Medier
Hadde som mål å få 1000 nye medlemmer i 2010. 7. desember var målet nådd.
– Vi satte oss et mål i begynnelsen av året, og har hele tiden jobbet målrettet og bevisst mot det. Og trodd at vi skulle nå det. Det har vi nå greid, sier Linda Askeland, medlemskontakt i Familie & Medier.
– Det er en deilig følelse.
Som organisasjon er Familie & Medier medlemsbasert. Organisasjonen er helt avhengig av sine medlemmer både økonomisk og for å ha tyngde i arbeidet de driver.
I år feiret organisasjonen 75 år, og mange av medlemmene har vært trofast med i mer enn 40 år. Askeland forteller om en naturlig avgang av medlemmer, noe som gjør at medlemsmassen må fornyes.
– Vi mener det finnes potensial til å mangedoble medlemsmassen. Jo flere som står sammen, jo mer av det gode har vi muligheter til å få gjennomslag for, sier Askeland.
Legg igjen et svar
Want to join the discussion?Feel free to contribute!