En reklamefilm for Fjell-ly skal gjøre leirstedet mer kjent. Foto: ImF Media arkiv
Fjell-ly skal bli mer kjent
ImF-Midthordlands leirsted Fjell-ly skal lage reklamefilm og søker statister til å være med.
‒ Vi har fått tilbakemeldinger fra folk vi kjenner, at de ikke visste hva vi driver med, og fra folk vi ikke kjenner, at de ikke visste at vi eksisterer, sier daglig leder Solveig Holth på Fjell-ly for å forklare bakgrunnen til at skal spilles inn en reklamefilm for leirstedet.
Statister
På Fjell-lys Facebook-sider spørres det derfor etter statister til filmen, og da «Gjerne barn som liksom er på leir og har det gøy. Gjerne også med foreldre.» De som melder seg, får gratis lunch. Barn under 18 år må ha skriftlig tillatelse fra foreldre hvis foreldrene ikke er med selv.
Det er reklamebyrået call2action som skal produsere filmen.
‒ Det er et ledd i medierådgivningen vi har med dette firmaet. Vi begynte å samarbeide med dem etter nyttår, forteller Holth.
Nå ut
‒ Hva vil dere med filmen?
‒ Målet er å nå lengre ut med det vi har å tilby. Poenget er å gjøre det mer kjent. Vi vil presentere alt vi driver med, som utleie, kurs, konferanser, selskaper, catering og leirarbeid.
Filmen kommer til å være noen minutter lang og den skal brukes på sosiale media som Facebook og YouTube. Fristen for å melde seg på som statist er 4. februar.
‒ Det blir spennende å se hvor mange som melder seg på. Vi ønsker oss 10-20 statister, sier Solveig Holth.
Legg igjen et svar
Want to join the discussion?Feel free to contribute!